ایام : دفترهایی با مفاهیم ملی و اسلامی در جهت تقویت روحیه و اعتماد به نفس فرزندان ایران

سایت : ayyam.ir

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بخشهای مختلفی دارد که یکی از آنها مرکز تولید محصولات فرهنگی ایام است. سعید حسینی مسئولیت این بخش را بعهده دارد. او در گفتگو با رجانیوز تولید این دفترهای تحریر را اولین گام در تولید محصولاتی می داند که تعداد آنها به 200 عنوان خواهد رسید.

ادامه در ادامه مطلب

حسینی می گوید: برخی تولیدات فرهنگی هستند مثل کتاب و فیلم که بالاخره در بین آنها می توان چند محصول انقلابیو متعهدانه پیدا کرد ولی در برخی حوزه ها هیچ کاری نشده است. ما دنبال این بودیم که برای تاثیر گذاری در فرهنگ عمومی برویم سراغ این محصولات.

لوازم التحریر، اسباب بازی، لوازم خانگی، لباس، لوازم اداری، کارت پستال و... برخی از این محصولات است که حسینی نام می برد و می گوید طبق لیستی که ما آماده کرده این تعداد آنها به 200 عدد می رسد.

دفترهای تحریر ایام در 20 طرح و در قطعهای 40، 60، 80 و 100 برگ تولید شده اند و قیمتشان هم بین 1100 تا 1800 تومان است، قیمتی که با توجه به کیفیت دفترها و جلد uv و سلفون روی جلدها نسبتا مناسب است و خرید آنها می تواند نسبت به دفترهای با کیفیت مشابه، به صرفه تر باشد.

این دفترها دو نوع دارند : فانتزی که تصاویر کارتونی دارد و جدی تر که تصاویر شهدای هسته ای را دارد.

این دفترها با صحافی چسبی ارائه می‌شوند و جلد گلاسه 250 گرمی دارند. کاغذ آنها هم کاغذ تحریر 70 گرمی است که کاغذ خوبی است که در دفترهای دیگر هم استفاده می‌شود.

از لحاظ قیمت هم این دفترها برای خرید در تعداد 1500 تومان هستند که با افزایش تعداد به حدود 1000 عدد به قیمت 1200 هم می‌رسد. در صورتی که یک چاپ را کامل خریداری کنید نیز هر دفتر را1000 تومان می‌توان تهیه کرد. یک چاپ حدود 5000 عدد است.(قیمت ها قدیمی هستند.)

حالا اگر طالب این دفتر مشقها شده اید می توانید با این شماره ها تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کند و یا اینکه اگر اهل تهران هستید به چند نشانی که در زیر آمده بروید:

شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر   09199038270 و  02188960477
 سایت : ayyam.ir                               
نشانی مرازک توزیع در تهران:

خیابان انقلا ب روبروی دانشگاه تهران، فروشگاه انتشارات کیهان

خیابان انقلاب بین خیابان ابوریحان و خیابان فلسطین، فروشگاه شاهد

خیابان طالقانی جنب ایستگاه مترو، خانه کتاب57

میدان انقلاب خیابان کارگر جنوبی پاساژ مهستان

ایستگاه مترو میدان شهدا، فروشگاه کتاب کتابستان

ایستگاه مترو هفت تیر، فروشگاه کتاب جرعه

 

فیلم:
آپارات: +

 

تعدادی از تصاویر جلد دفاتر:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

منابع:

rajanews.com

morabbee.ir